piątek, 18 listopada 2016

Party in the hills


To już ostatni lakier z jesiennej kolekcji Mulholland od ORLY


Piękny lakier, który może być stosowany solo lub jako lakier nawierzchniowy. W przeźroczystej bazie zatopione jest mnóstwo pięknego brokatu w kolorze starego złota. Piękny! Tak piękny, że do opublikowania tego postu zabierałam się 3 razy! Za nic nie mogłam zrobić satysfakcjonujących zdjęć przy świetle sztucznym. Ostatecznie udało mi się wykorzystać trochę naturalnego słońca i oto jest! Trzecie podejście do tego lakieru :D 

Lakier jaki dziś chciałam Wam pokazać to Party In The Hills. Na większości paznokci możecie zobaczyć jedną warstwę na czarnej bazie. Na mały palec położyłam 2 warstwy lakieru solo, które dają bardzo dobre krycie! Piękny błysk, niesamowicie przyciągając spojrzenia. Na palcu serdecznym znajduje się lakier Mansion Lane ozdobiony białą farbką akrylową oraz Party in The Hills. 

PS. Zdobienie na serdecznym podpatrzone gdzieś na insta ;-) 

Zapraszam też na moj Instagram  <<KLIK>> :) 








Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę

PODPIS

8 komentarzy:

  1. Świetny lakier :) A zdobienie - jak zawsze - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam u ciebie te akcentowe paznokcie, w każdym swatchu pokazujesz piękne zdobienie na serdecznym!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! lakier jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudooo i wzór super <3 chyba to będzie kolejny lakier, który wybiorę do następnego mani (ale w wersji hybrydowej) :)

    Pozdrawiam, MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier jest przepiękny ale od Twojego zdobienia nie mogę oderwać oczu! cos wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!