czwartek, 2 czerwca 2016

Sophin 300 - sand effect


Dzisiejsza ślicznotka pochodzi z serii lakierów o piaskowym wykończeniu Sand Effect od Sophin, Jest to lakier o numerze 300

Nie pamiętam kiedy miałam ostatni raz na paznokciach lakier o takim wykończeniu. Efekt podoba mi się niezmiernie! Jednak każda lakieromaniaczka wie, że zmywanie lakierów piaskowych nie należy do przyjemności. Jednak nie mogłam się oprzeć temu lakierowi od kiedy zobaczyłam go na swatchach w internecie. Jest to przecudny, morsko niebieski lakier, który składa się z miliona drobinek, większych oraz mniejszych :) Lakier jest tak bogaty, że nie potrzebuje już żadnego zdobienia aby olśniewać. Ja jestem zauroczona, a zmywanie? Z folią aluminiową to nie problem :) Podobno bez folii schodzi równie dobrze i przyznam szczerze, że nie próbowałam nawet go tak zmywac.. Nastepnym razem to sprawdze i na pewno dam znać jak poszło :)













PODPIS

12 komentarzy:

  1. Kolor jest obłędny. Uwielbiam piaski, które są brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ocień lakieru, jeszcze że to w wersji piaskowej to już jest podwójnie piękny! (ps. Lovely miało kiedyś taki sam albo bardzo podobny kolor z serii Baltic Sand)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier bez problemu zmyjesz ... nie potrzeba folii. Już parę razy miałam go na paznokciach i za każdym razem zmywa się niczym krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie muszę spróbować! Szczerze nawet nie próbowałam go zmywac normalnie xDod razu chwycilam za folie.. dziękuję za radę :):*

      Usuń
  4. Cudowny odcień :) Mam niemal identyczny z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor. Dobrze,że zmywa się bez problemu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje, dawno nie miałam takiej faktury na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny kolor i wykończenie, mam podobny od Adosa i to był mój pierwszy lakier piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10:43

    Ładny sam w sobie ale ja użyłabym go w dodatku. Na wszystkie pazurki jakoś tak za odważnie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!