niedziela, 1 maja 2016

Delikatnie ozdobiony Feel The Funk


Feel The Funk z kolekcji Melrose w wersji nieco przytłumionej wersji, ozdobiony delikatnym stemplowym zdobieniem. 

O ile robiąc zdjęci a lakieru solo za nic nie byłam w stanie go uchwycić na zbliżeniach to tym razem piknie widać jego urok z bliska.

Tej piękny i  niecodzienny lakier jest tak oryginalny, że nie przypomina niczego innego co znajduje się w moim kufrze. Jest po prostu niepowtarzalny!

Wydaje mi się, że byłaby to fajna propozycja bardzo oryginalnego mani ślubnego. Co o Tym sądzicie?









Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę.


PODPIS

11 komentarzy:

  1. Ale piękny mani ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ♡ piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ten ORLY piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo delikatnie, ale pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, zdobienie idealne na ślub, przynajmniej ja bym takie chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne. 😇 Idealne na ślub 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie! Piękny jest ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko mu w stemplach <3 i faktycznie, bardzo dobra propozycja ślubna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22:41

    Obłędna propozycja. Na ślubny manicure pasuje jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!