poniedziałek, 21 września 2015

Freestyle mosaic

Ostatnio pokazywałam Wam na blogu przepiękny lakier Freestyle z serii In the Mix od Orly. Dziś przychodzę ze zdobieniem :)

Niestety na zdjęciach nie do końca widać różnice w kolorach, a aparat zjadł trochę neonowość pomarańczy. Mozaikę namalowałam przy użyciu lakierów wypisanych poniżej, białe linie pomiędzy namalowałam biała farbką akrylową.

[eng] Recently I've shown you Freestyle polish from In the Mix  - Orly autumn series. Today I want to show you nail art. Unfortunately I've noticed that on the photos not all colors are as intense as they are in reality. To create mosaic I've used Orly Polishes and white acrylic paint.


Użyłam / I've used:

Orly - Freestyle - koralowo-różowo-neonowy jako lakier bazowy / base polish
Orly - Push the limit - nenonowy pomarańcz / neon orange
Orly - Risky Behaviour - neonowy róż / neon pink
Orly - Pure Porcelain - nudziak  / nude
Orly - Lolipop - fiolet / violet
Biała farbka akrylowa Polycolor / white acrylic paint from Polucolor













PODPIS

36 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdobienie ;) świetne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Wszystkie mogłabym nazwać moimi ulubionymi :D

      Usuń
  2. Świetne połączenie kolorów. Nie za bardzo lubię neonowe kolory na swoich paznokciach ale takie połączenie mogłabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jeśli nie przepadasz za neonami to tym bardziej się cieszę, że Ci się spodobało :)

      Usuń
  3. Anonimowy18:16

    Cudne lakiery !! nawet jak aparat zjadł ich neonowość pięknie prezentują się na tym wzorku. Uwielbiam Twoją wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) teraz zastanawiam się czy to aparat czy może ustawienia monitora.. Bo jak patrzę na zdjęcia przez telefon to są dużo bardziej zbliżone kolorystycznie do oryginału:)

      Usuń
  4. Ale cudowne zdobienie <3 dodaje do obs, rew? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona :) Cudowne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, dość pracochłonne ale efekt jest ciekawy :)

      Usuń
  6. Bardzo precyzyjne zdobienie, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne, energetyczne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ogólnie neonowe lakiery wydają mi się kwintesencją energii ;)

      Usuń
  8. Ale super ta mozaika :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mani jest totalnie przepiękne i przecudowne! Zdecydowanie uwielbiam! I jeszcze tak dobrane kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powtarzam się ale cudny ten lakier. W wersji ze zdobieniem skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się bardzo. Energetyczny witrażyk - podziwiam za taką stabilność ręki.
    Ja jestem z tych, co po pomalowaniu na jeden kolor muszą czyścić skórki, bo takie mam trzęsące ręce, nie dla mnie ręczne malunki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj tez nie jest idealny.. ;( niestety nie umiem bardziej stabilnie malować, ale z tego zdobienia jestem bardzo zadowolona :) ja uwielbiam reczne malunki :)

      Usuń
  16. bardzo efektowne zdobienie, super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle pieknie u Ciebie! mozaika jest idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja widzę jeszcze pewne niedociągnięcia ale już nie takie duże jak dawniej :)

      Usuń
  18. fantastyczne :D uwielbiam tego typu zdobienia choć jeszcze sama nie miałam okazji go malować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) praco- i czasochłonne ale dla efektu warto:)

      Usuń
  19. przepiękne! idealnie namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie dobrane kolorki i świetnie namalowane ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodkie i ładne, idealnie to zmalowałaś :) No i jest zupełnie nie jesienne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! Za neonami co prawda zdecydowanie nie przepadam, za do mozaiki uwielbiam i jestem naprawdę oczarowana Twoją =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!