piątek, 26 czerwca 2015

Water color nails

Jakiś czas temu u Paulinaspassion bardzo spodobały mi się paznokcie water color. Nadszedł czas żeby podobne zrobić u siebie :) 


 Jako baza pod zdobienie posłużyły mi dwie warstwy Golden Rose Color Expert 02. - ostatnio moja ulubiona biel. Na pazurkach róznymi kolorami lakierów powstał wodny wzorek. 

Pazurki bardzo proste w wykonaniu, a efekt jest świetny! Jak je wykonać? 

Gdy lakier bazowy całkowicie wyschnie niedużym pędzelkiem robimy ciapki rozpuszczonym w zmywaczu lakierem. Ja na gazecie robiłam kleksa lakierem, potem nalewałam krople zmywacza, całość mieszałam i później przenosiłam taka mieszankę na pazurki. Kolory można dobierać dowolnie :-) 

Jak Wam się spodoba? 




PODPIS

20 komentarzy:

  1. Przepiękne
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest cudowny <3 muszę tego kiedyś spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne, musze tego sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! robiłam kiedyś podobne :)
    przypominają mi te lody Zapp'y :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo miałam napisać - lody zapp :-) Efekt bardzo fajny.

      Usuń
  6. śliczny efekt! może kiedyś i ja wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny efekt! Świetnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! jaki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! podobne do malowanych akwarelkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Z całą pewnością odtworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się strasznie, zabieram się do stworzenia takiego cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne! dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się podoba <3 od dłuższego czasu chcę zrobić "bańki" podobną metodą.. ale jakoś jeszcze do tego nie doszłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzą mi się z lodami Zapp, śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:46

    świetne maziaje : D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba! mój styl!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale czy przenosiłaś na pazurki ta mieszankę? Efekt fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!