sobota, 25 kwietnia 2015

W azteckim stylu

Są takie dni kiedy mam ochotę i czas na coś bardziej pracochłonnego na paznokciach, takie też zdobienie przygotowałam dla Was w ostatnią niedzielę :) Niestety w tygodniu jeszcze długo nie będę miała czasu, żeby coś zmalować. Mam nadzieję, że zdobienie przypadnie wam do gustu.

Do wykonania zdobienia użyłam kilku moich ulubionych lakierów. 

KIKO 356 - piękny, bardzo rzucający się w oczy pomarańczowy lakier. Krycie jest na odpowiednim poziomie i dwie warstwy wystarczają by cieszyć się pięknymi paznokciami bez prześwitów. 
GR Color Expert 02 - biały
GR Rich color nr 41 - wspaniały granat 

Detale namalowane przy pomocy wyżej wymienionych lakierów lub za pomocą farbek akrylowych :) 

Jak Wam się podoba? 








17 komentarzy:

  1. Piękny aztek, w takich kolorach jest bardzo folkowy i energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda świetnie, uwielbiam takie azteckie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie perfekcja <3 cuuudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Your manicure is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonałe! ♥ ale Twoje pazurki zawsze są takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno się przy tym zdobieniu napracowałaś, ale efekt super! Szalenie spodobało mi się pomarańczowe Kiko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory i cudne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:09

    przepiękne ! Co tu więcej pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ile razy widzę azteckie zdobienia zawsze się nimi zachwycam :)) tu nie będzie wyjątku - Twoje zdobienie jest po prostu świetne, bardzo podobają mi się użyte kolorki i wzory, które zmalowałaś :D SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh podziwiam takie cuda malowane ręcznie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za pomarańczowym kolorem na paznokciach, jednak w takim wydaniu podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna kolorystyka :-) wzory oczywiście też super :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne! Napracowałaś się przy tym i było warto, jest ślicznie <333 ten pomarańcz od kiko mnie uwiódł <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!