wtorek, 5 listopada 2013

Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE i spa

Hej :) dziś przychodzę do Was z informacją odnośnie moich weekendowych planów :) Dzięki uprzejmości Vexgirl  w najbliższy weekend wybieram się na 28. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & spa w Nowohuckim centrum Kultury w Krakowie :)


Kilka słów od organizatorów:  

"Jest to spotkanie profesjonalistów branży kosmetologicznej i spa w Polsce. Stanowi prezentację najnowszych trendów z zakresu pielęgnacji i makijażu. Każda edycja przyciąga ogromną liczbę ekspertów, wystawców i szkoleniowców. Otwarta dla wszystkich część targowa, daje szansę zapoznania z najnowszymi zabiegami kosmetycznymi, nowościami rynkowymi i poradami specjalistów. Wykłady, konferencje i panele dyskusyjne przedstawiają najbardziej aktualne zagadnienia z dziedziny kosmetologii i medycyny estetycznej oraz są okazją do dyskusji nad najistotniejszymi problemami dotyczącymi pielęgnacji, zdrowia i urody. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & spa to okazja do dyskusji z międzynarodowymi ekspertami i profesjonalistami oraz szansą na wzięcie udziału w prezentacjach premierowych zabiegów i kosmetyków. Najlepsze produkty, zabiegi i rozwiązania kosmetologiczne będzie można poznać i przetestować w sobotę (9 listopada) i niedzielę (10 listopada) w Nowohuckim Centrum Kultury (al. Jana Pawła II 232)."

Wybieracie się może?:) Bardo jestem Ciekawa co sądzicie o takich spotkaniach? Byłyście już może kiedyś na takich targach? Dla mnie to będzie pierwszy raz i już nie mogę się doczekać :)

pozdr, bopp

3 komentarze:

  1. Ja idę po raz kolejny.To mój trzeci raz.Radzę być znacznie wcześniej nie o 10.Bo kolejka będzie wielgachna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj dobra rada, na pewno się przyda :)

      Usuń
  2. Nienawidze Cie ;p wez mi cos kup - wiesz nawet co :D jak cos jestem pod telefonem i dzwon/pisz co jest w korzystnych cenach :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!