piątek, 12 kwietnia 2013

W poszukiwaniu ideału...

Od dawna poszukuję idealnego pastelowego różu.. Bardzo przypadł mi do gustu kolor lakieru z Avonu Pastel Pink, niestety jego konsystencja i wieczne smugi nie zachęcają do malowania.. 2 czasem nawet 3 warstwy nie kryły idealnie dodatkowo lakier po kilku tygodniach zgęstniał i nie nadawał się do użytku... 

Ostatnio szukałam nowego pastelu... Nie myślałam, że tak ciężko jest kupić różowy pastelowy lakier.. Zdecydowana większość jasno różowych lakierów to lakiery, które owszem nadawałyby się do frencza ale to nie o to chodzi...

Gdy byłam już przekonana, że pastelu w jasno różowym kolorze nie znajdę trafiłam na lakier z serii COLORAMA Maybelline nr 77. Nie jest źle efekt jest zadowalający, ale do ideału mu niestety daleko... Będę szukać dalej :)

Może Wy mi coś polecicie? :) 





Krycie: dwie grubsze warstwy pozostawiają prześwity, nie mam cierpliwości do nakładania 3ciej..
Konsystencja: nie mam nic do zarzucenia
Aplikacja: podczas malowania smuży
Kolor: piękny, dokładnie o taki pastelowy róż chodziło
Wysychanie: nie mam nic do zarzucenia,
Pędzelek: dość szeroki i całkiem wygodny- ok
Cena: 4,99 pln na promocji :-)


Na pazurkach:

Eveline 8 in 1 - podkład
COLORAMA Maybelline nr 77
farbki akrylowe
Fast Drying Top Coat - INGLOT

Z góry przepraszam za jakość zdjęć i tak małą ilość ale moja Pani Fotograf wyjechała i w kwestii zdjęć posłużył mi mój wiekowy aparat...


7 komentarzy:

  1. bardzo ładny *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczny! Ciężko chyba będzie znaleźć taki idealny różowy pastel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę :) ten nie jest zły ale liczyłam, że znajdę coś co będzie porównywalne do miętowego Joko..

      Usuń
  3. Mój jedyny róż pochodzi z eveline.. tam 3 warstwy i wciąż są prześwity więc nie ma źle z tą colorramą :P Zresztą sam kolor lakieru mega podobny do tego mojego.

    Swoją drogą dobry róż taki do frencha (bo o takich wspominasz) miałam z miss sporty, ale nie wiem czy wciąż są dostępne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt nie jest źle :) ale mogłoby być lepiej :) jeśli chodzi o róże do frencza to ja byłam zadowolona z SH

      Usuń
  4. wszystko zależy od oświetlenia ;) no i z daleka wygląda na zwykłą czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:40

    bardzo mi się podoba ten róż :) i śliczne delikatne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!