niedziela, 17 marca 2013

Fioletowe róże

Hej :)

moje dzisiejsze pazury. Fioletowy, mega ciężki do uchwycenia na zdjęciach, lakier. Piękny biskupi fiolet, który na pokazanie na paznokciach czekał bardzo długo.. 

Lakier z serii Golden Rose Rich Color - uwielbiam! Cała seria cechuje się genialnym kryciem. Pierwsza warstwa w zupełności wystarcza, choć ja dla zasady daję dwie ;-) Lakiery schną bardzo dobrze, a na moich paznokciach bez większych uszkodzeń wytrzymują ok 4-5 dni. Nakładanie to czysta przyjemność choć jak dla mnie pędzelek mógłby być ciut cieńszy. Cena w zależności od miejsca od 5,49 do 5,99 zł.

Czego użyłam?

Eveline 8 in 1 - podkład

GR Rich Color nr 32
Farbki akrylowe
Sally Hansen Dries Instantly Top coat 







pozdrawiam, 
bopp

7 komentarzy:

  1. Piękny fiolet. Ja mam wersję kremową tego lakieru też od GR.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolorek! a lakiery z tej serii są mega

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! uwielbiam fiolety, ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak za większością lakierów GR nie przepadam widzę, że sporo blogerek chwali te z serii Rich Color, będę musiała spróbować :) Szkoda tylko, że nie ma co ich kupować :D

    Kolor bardzo ładny, mój ulubiony odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ten lakier Golden Rose :) Uwielbiam tę serię lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest genialny... i ta różyczka... bardzo mi się tu u Ciebie podoba:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!