niedziela, 3 lutego 2013

Pierwszy post: Frencz i niebieskie kwiaty

Witam,

to mój pierwszy post na blogu :) wszystkie zdobienia są tworzone na naturalnych paznokciach za pomocą różnych technik zdobienia. 

Jako pierwsze pokazuję zdobienie na paznokciach mojej Kochanej Współlokatorki :)

Frencz i niebieskie kwiatki malowane farbkami akrylowymi.

Czego użyłam?

Biały bazarkowy lakier na końce
Eveline 8 in 1 - zamiast lakieru bazowego
Zdobienie farbkami akrylowymi
Sally Hansen, no chip bezbarwny jako top

Foto by I. Michniak
Foto by I. Michniak
Foto by I. Michniak
Foto by I. Michniak

2 komentarze:

  1. czekam aż kiedyś znowu piękne kwiaty zawitają na mych paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają takie kwiatuszki i zdobienia w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!